Community Breakfast at Westhive Basel
Overview
(English below)
Community Breakfast im Westhive Basel
Wir freuen uns, euch zu unserem neuen regelmässigen Event einzuladen: dem Community Breakfast im Westhive Basel.
Eine tolle Gelegenheit, neue Leute kennenzulernen, zu networken und in entspannter Atmosphäre ein leckeres Frühstück zu geniessen.
Egal ob du Freelancer:in, Unternehmer:in, Angestellte:r oder einfach Frühstücksliebhaber:in bist: Dieses Event ist für dich.
Bei jedem Event haben ausserdem zwei Firmen die Möglichkeit, sich kurz vorzustellen (3 Minuten pro Firma). Wenn du Interesse hast, dein Unternehmen zu präsentieren, melde dich gerne bei uns!
Verpasse nicht die Chance, deinen Tag in guter Gesellschaft und angenehmer Stimmung zu beginnen. Wir freuen uns auf Dich!
Ort: Westhive Restaurant
Datum: Donnerstag, 4. Dezember 2025
Zeit: 9:00 bis 10:00 Uhr
Zur besseren Planung bitten wir um Anmeldung.
Euer Westhive Basel Team
------------------------------------------------------------------------------------------------------
Community Breakfast at Westhive Basel
We’re happy to invite you to our new regular event: the Community Breakfast at Westhive Basel.
It’s a great opportunity to meet new people, network, and enjoy a delicious breakfast in a relaxed atmosphere.
Whether you're a freelancer, entrepreneur, employee, or simply a breakfast enthusiast – this event is for you!
At each event, two companies have the opportunity to give a short introduction (3 minutes per company). If you're interested in presenting your business, feel free to get in touch with us!
Don't miss the chance to start your day with good company and a great vibe. We’re looking forward to seeing you there!
Location: Westhive Restaurant
Date: Thursday, December 4th, 2025
Time: 9:00 to 10:00 a.m.
To help us with planning, please register in advance.
Your Westhive Basel Team
Good to know
Highlights
- 1 hour
- In person
Location
Westhive Basel Rosental
Sandgrubenstrasse 44
4058 Basel Switzerland
How do you want to get there?
Organized by
Followers
--
Events
--
Hosting
--